Minnen från Tanzania

 
Hej, idag är det tisdag och jag är hemma från skolan för att jag inte mår så bra...
Så nu kollade jag igenom lite bilder som jag hade på datorn och hittade bilder från Tanzania.
Varför inte lägga upp några bilder? :D
Jag åkte ut till Tanzania för ca 2 år sedan och vi åkte på safari, bodde på hotel och hälsade på några vänner till familjen mm.
Det jag tycker var en av dem roligaste sakerna var nog att åka på safari eftersom det var så häftigt att komma nära djuren som man inte har i sverige naturligt.
Men jag älskade även att snorkla i korallreven som fanns i  Zanzibar, det var så sjuukt fint där!
Havet, fiskarna och växterna är alltså perfekt. Önskar att Sverige kunde ha sådana saker fast Sverige har ju sin egen charm.
 
Nu ska jag nog lyssna på lite musik, rita och vara med min hund... :)
Jag hoppas du får en riktigt trevlig dag! :D
minnen | |
Upp